23.02.2017
RESTAURACJE OLIMP – METAMORFOZA
W pierwszym kwartale 2017 roku sieć restauracji Olimp rozpoczęła proces rebrandingu. Gruntownej zmianie ulega identyfikacja wizualna marki, a logotyp poddany został liftingowi. Proces ten zbiega się z dynamicznym rozwojem sieci restauracji, która liczy obecnie blisko 60 lokali, a do końca roku planuje otworzyć kilkadziesiąt nowych.
– Cel był jasny – odświeżyć, unowocześnić identyfikację wizualną, tak aby oddawała lepiej to, czym jest obecnie marka Olimp i jakie wartości ze sobą niesie – wyjaśnia Izabela Domaradzka, Koordynator projektów marketingowych marki. Jakie to wartości? Olimp to sieć restauracji, która daje swoim klientom możliwość samodzielnego skomponowania posiłku. To miejsce, w którym każdy może czuć się swobodnie i niezależnie od okoliczności, czy pory dnia, zjeść smaczne, zdrowe i przyrządzane na miejscu danie. Niewątpliwą wartością sieci Olimp jest zmieniające się codziennie, bogate i różnorodne menu.
Nowy wizual oparty jest na motywie jasnych desek, na których prezentowane są potrawy. Domową atmosferę lokali, w nowoczesnym, wielkomiejskim stylu podkreślają użyte czcionki oraz kolory – intensywne i dobrze komponujące się z prezentowanymi potrawami. Unowocześniliśmy również nasze logo, pamiętając jednak by nie straciło nic ze swojej rozpoznawalności – dodaje Izabela Domaradzka.
Za rebranding odpowiada agencja reklamowa So Bright! z Krakowa.
Pierwsze restauracje już zyskały nowy wygląd, a kolejne będą sukcesywnie poddawane procesowi rebrandingu.
Nowopowstające lokale są projektowane zgodnie z aktualną identyfikacją wizualną marki. Olimp to obecnie największa i najszybciej rozwijająca się sieć restauracji typu fast casual dining w Polsce.
Koncepcja marki oparta jest na systemie ujednoliconej ceny za 100 g jedzenia i samoobsługowej formie sprzedaży. Restauracje Olimp oferują bogate, różnorodne menu, wyeksponowane w atrakcyjnej formie szwedzkiego stołu. Posiłki przygotowywane są na miejscu w oparciu o ustandaryzowane procedury.